تیم تراکتور تبریز
نوشته شده توسط : محمد

تا پيش از صعود تيم محبوب خطه ي آذربايجان به ليگ برتر فعاليت چنداني در دنياي مجازي براي اطلاع رساني از حواشي و اخبار اين تيم صورت نمي پذيرفت. ليك با صعود تيم به ليگ برتر حساسيت هاي هواداران در اين باره نيز تشديد شد و هر يك از دوستداران تراكتور كه به طريقي مي توانستند به تيم كمك كند نهايت تلاش خود را كردند تا در جنگ سايبري هم از ساير تيم ها پيش بيافتيم.
نزديك به يك سال پيش سايت تراكتور اف سي به دست گروهي از جوانان پرشور تراكتور راه اندازي شد تا خلائي را كه در آن زمان در زمينه ي سايت داري ايجاد شده بود پر شود. اعضاي اين سايت که به نام تي تي ها معروف شده بودند به يكباره شايعات بسياري در مورد آنها شكل گرفت. برخي آنها را متهم به رشوه گيري و جانب داري از افراد حقيقي و حقوقي كردند. برخي چنين فرض كردند كه آنها همگي از مرفهان بي درد هستند و هزاران سخن ديگر. با وجود همه ي اين انتقاد ها هيچ يك از اين دوستان منتقد يك بار هم كه شده پاي دل سخنان يكي از آنها ننشستند تا از مشقت هايي كه بر دوش دارد سخن بگويد.
هدف در اين مقاله تعريف و تمجيد و ستايش از اعضاي اين گروه و يا حاميان و بنيان گذاران سايت نيست زيرا كه نگارنده عقيده دارد كه تمامي اين كارها در جهت و راستاي يك هدف واحد و مشترك است و آن چيزي جز اعتلا و بلندي نام تراكتور عزیزمان نيست.
سخني كه بسيار شايان ذكر است اين است كه اكنون كه به مدد هواداران بيشمار تراكتور سايت هاي بسياري در باره ي تيم محبوبمان ايجاد گشته است بايد تفرقه و دو دستگي را از ميان برداشت زيرا كه همگي ما به دنبال يك هدف هستيم. نبايد به دست خود و تنها به خاطر اميال شخصي و يا خشنودي چند نفر عزت و شرافت خود را به سخره بگيريم و اين قلم اين موجود بي جان گرانبها را هر گونه كه خواستيم بر روي دل پاك كاغذ برانيم و در آن به جاي بدخواهان و كينه ورزان، دوستان و برادران خوني و همزبان خويش را به باد تهمت و افترا بگيريم. چرا بايد راقم به گونه اي رقم زده باشد كه دست هايي كه در روز بازي با مقاومت سپاسي با هم گره خوردند و تا آخرين نفس در مقابل بزرگترين شوي تلويزيوني قد علم كردند اينك بايد بدين سان بر همديگر بتازند؟
روزهاي پرالتهابي بر باشگاه حكمفرما است و اگر قرار باشد كه تنها تكيه گاه و دلخوشي باشگاه يعني هوادارانش اين گونه دچار دودستگي و نفاق شوند بايد از هم اكنون فاتحه ي اين تيم را خواند. چرا از ياد برده ايم كه آن كسي كه معناي اتحاد و يكپارچگي را به هواداران ساير تيم ها ياد داد هواداران تراكتور بودند. نمي خواهيم از نوجواني كه به دليل خلاقيت و دانش فني بالايش و همچنين به خاطر عشق و علاقه به تيم محبوبش سايتي ايجاد كرده و در آن به ساير سايت ها سخنان ناروايي اطلاق كرده است انتقاد كنيم. مشخصا وي به دلايلي محكوم به نوشتن آن مطالب بوده است ولي بايد به ياد داشته باشيم كه قلمي كه ما اكنون به دست داريم روزگاري بر دستان بزرگاني بوده است كه تنها از آن براي عشق و دوستي و كرامات انساني استفاده كرده اند.
اي كاش داوري در كار بود. اي كاش قضاوتي در كار بود تا مي شد حق را از باطل آشكار سازد ولي :
چون دوست دشمن است شكايت كجا بريم؟




:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 2 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: